bröd utan smör och sju sorters kakor

Jaha, ja vad säger man? Ibland så kan man inte annat än att jubla åt sin egen klumpighet/virrighet. Jag har varit i affären och handlat lite som med största sannolikhet kommer att gå åt de närmaste dagarna: bröd, yoghurt, kakor...Det viktigaste! ;) Kommer hem ålar på mig myskläderna, hoppar in i duschen ska bre en av de nyinköpta smörgåsarna...Och upptäcker att jag har glömt köpa smör. Bra Sara! Så nu blir det ännu en vända till affären.

På tal om kakor så måste jag bara skjuta in att jag hittat den perfekta facebook-gruppen: "Vi som hatar när människor säger att man ska fika och man bara får kaffe"

               
                 Nej, sju sorters kakor ska det vara till fikat samt bröd med smör. ;)


                                              /sara


Kommentarer
Postat av: Fia

Håller helt med! Annars kan man lika gärna säga "Ta en kaffe".

2010-03-04 @ 17:37:50
Postat av: Patricia

Ja det blir mysigare med någonting till.. Har faktiskt köpt sju-sorters kakor boken, för jag tänkte att jag skulle börja baka och bli lite mer huslig nu när jag har fått ny ugn och allt :)

2010-03-05 @ 08:42:03
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0