blodfattigt eller...

Helt underbart att järntabletterna verkar göra nytta. Jag känner mig inte alls lika trött som tidigare och blir inte längre anfådd av att gå mellan sängen och badrummet. Jag sover tom bättre. Förrut så kunde jag känna en slags rastlöshet i kroppen trots att jag var dödstrött, nästan som krypningar i kroppen. Skitläskigt!
Däremot så har jag upptäckt en biverkan av medicinen som inte står med på bipacksedelns biverknings-lista. Jag har fått ökad aptit, är hungrig för jämnan liksom. Mindre kul. Så blodfattig och trött eller eller hungrig och...knubbig(!?)

                 
                  bild


En annan tjej som antagligen skulle ha behövt en dos järn...


                                       /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Men vad skönt att det går åt rätt håll. Fast hörru knubbig är väl det sista du är..

2010-03-01 @ 18:29:41
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0