Störst av allt är kärleken!

Igår så var det verkligen rent kärleksfrosseri i Sverige. Jag syftar givetvis på Victoria och Daniels bröllop. Vanligtvis så brukar jag inte vara så lätt rörd. Men igår, fan vad Daniel växte i mina ögon. Från att ha varit ganska stel och trist så blev han någon slags Romeo. Att inför en hel värld avsluta en kärleksförklaring till sin fru med orden: "Victoria, störst av allt är kärleken. Jag älskar dig så." Det kräver en hel del. Kan varit det absolut vackraste jag har hört, någonsin! Daniel är inte prins för mig utan kung!
Här kan du läsa hela kärlekstalet.

                


                                              /sara

Kommentarer
Postat av: sabina

ja de var fint sagt =) såg det på nyeheterna!

2010-06-20 @ 21:38:05
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0