Stora blöta grattis pussar till Kapten

I dag har det varit en dag med mycket farande hit och dit. Började med att jobba sista arbetspassen innan min korta semester skulle påbörjas. Så nu ledig i så där 10 dagar innan det är dags att gå tillbaka och göra nytta.

Efter det bar det av hem för att hämta Kapten hos grannen dit han gjort en avstickare från hundgården tack vare en viss Mr O. Men för lång historia för att dra här.

Sen blev det hem och spika hundgård men blev bara ett få tal hakar ditsatta innan första gästen till Kapten kom med paket.  För är ingen vanligt dag i dag utan är min älsklings födelsedag.
Super grattis till Kapten Jansson Sixx en busig och galen sak men samtidigt helt underbar och bedårande.
Efter det anlände lite flera gäster med ännu mera paket.





Sen blev det nästan att kasta iväg gästerna för att Frida och Linus skulle hämta upp mig för lite ärenden inför midsommar.
Först ut till sjukgymasten med L och sedan vidare för inhandling av grill. Därefter systemet för snaps med mera där till.
Sen vidare till Maxi huset för att leta klänning. Det gick dock åt skogen men lite annat och mer mat till i morgon fick följa med hem i alla fall.
Sen trodde man det var dags för hemfärd men då var det visst dags att hjälpa Dennis att flytta in saker i nya lägenheten så blev en lång dag.

Men nu är jag äntligen klar med allt och Kapten har fått ännu mer paket så nu kan vi alla sova nöjda och glada och invänta morgondagens sill och spritfest.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0