Sömnlös

Så jäkla jobbigt att inte kunna somna. Har legat och vänt på mig i ett par timmar nu. Antar att sömnlösheten hänger ihop med att jag har så vansinnigt många tankar som far runt i huvudet på mig nu. Det mest irriterande är väl att all denna ångest kommer precis lagom tills man ska sova. Jag menar den kunde kommit på någon mer vettig tid som när jag käkade kvällsmat med Jonas eller varför inte vid tårtätandet? Det hade sparat ett antal kalorier! ;)...Men nejdå. Så jag var helt enkelt tvungen att ringa pappa kl halv 12 på natten för att ställa en massa fackliga frågor. Men trots det så kunde jag inte somna så det blev även en pratstund med Gustav samt lite bloggande. Så nu får John Blund ta och komma!

Måste bara smyga in en hälsning till en urgullig bloggläsare som heter Madeleine. Tjejen skickade ett så himla gulligt mejl till mig tidigare under kvällen. Tänk att ett par ord kan värma så mycket! Ovärderligt, helt enkelt!
Tack!

Här är min kväll i bilder:

               
                
               
               



                                   /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Härligt att ha en massa fina vänner och familj kring sig när det krisar. I det stora hela har du faktiskt en väldig tur ;)



Typiskt det där med att man ska få en massa tankar när man ska sova, är likadan med det, men antar att det är då som man verkligen börjar känna efter.

2010-06-04 @ 10:12:16
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0