Sommarmat

Åhhh, jag har just smockat i mig en liter jordgubbar och lite glass som min snälla mamma lämnade av här. Tyckte att med tanke på det fina vädret så ska jag ta-mej-tusan smaska i mig sommarföda till lunch. Glass och jordgubbar är nästan lika mycket sommarmat för mig som färskpotatis och grillat. (äter inte sill, så det går fetbort)
Nu så skall jag ta mig en liten eftermiddagstupplur eller försöka iaf. Det har blivit lite si och så med sömnen på senare tid, tyvärr. Får försöka styra upp det där under min semester. Har bara 2 arbetspass kvar dit! wohoooo! :D

               
               
               


                                         /sara


Kommentarer
Postat av: Daniel

Nice, då får du semester ganska lagom när jag börjar jobba (jag började nu igår natt)

Hoppas dina två sista blir bra, o midsommar sen också! Nyfiken vad du har för planer till helgen, men det dyker kanske upp här sen :-)



(o den där glassen ser riktigt god ut :-D)

2010-06-23 @ 15:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0