Säg hej till "Fumo"!

Här har ni min nya pärla! Det blev ännu en miu miu eftersom min förra blev smått sabbad förra månaden. Och för er som undrar och inte redan vet det, så kommer jag få nada ersättning för väskan! Sugit men sant! De flesta (normala) hade antagligen blivit avskräckta från att köpa så dyra väskor i fortsättningen men som jag ser på det hela: Maj-månad var ett helvete på alla sätt och vis och jag skulle inte ens önska min värsta att genomlida den skiten! Så för att peppamig själv lite så behövdes liiiiite uppmuntran. I detta fall en miu miu bow bag i färgen "fumo"

                
               

                                            /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej Fumo!



Supersnygg som alla andra Miu miu, tror nästan inte att dem kan göra fula väskor.

2010-06-04 @ 10:14:02
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0