Midsommarhelgen

Hej, hej på er! Nu är jag tillbaka på fastlandet igen efter ett midsommarfirande till havs. Känns skönt att ha fast mark under fötterna, ordentligt badrum, etc, etc. Har haft en superhelgmed bästa sällskapet. Ätit, shoppat och gjort sådant som man brukar på kryssningar. ;)
Denna söndag har spenderats på drottninggatan i Stockholm då NK och stureplan var stängt till min besvikelse. Men det får bli en eller ett par shoppingrundor där i veckan ist då jag ännu inte har bokat min biljett hem. Stockholmpå obestämd tid! Me like! :D
Slänger upp ett litet bildregn från helgen.

                
               
                 Inledde helgen med lite tax free-shopping. Ett måste!
               
               
  Detta var vad vi såg av Helsingfors. Vi gick aldrig i land utan låg och sov hela dagen, haha.
               
               

Nu så skall jag hjälpa till (titta på) när en hamock monteras ihop. Slänger senare upp lite bilder från kvällens resturangbesök.


                                 /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Oh lite shopping också, ser ut som att du har haft en bra midsommar:)

2010-06-28 @ 09:46:57
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0