Midsommar blåsan.

Det är nu bara några dagar kvar tills det är dags för den största sommarfesten. Varje åt äts det sill och färskpotatis och man har det allmänt trevligt.
I år ska vi fira ute i Stavsjö, men mer än så är inte bestämt är bjuden till två ställen där så får se om det blir en sväng på båda eller hur vi gör.

Denna dag vill man ju vara fin och somrig på samma gång, jag har nu panik då jag har sjukt lite pengar på kontot och inte heller har hittat den där WOW klänningen till i år. Eller jag har hittat en men att leka lekar i långklänning för närmare 2500kr känns inte så där jätte lockande så det får vara.

Tänkte trots att jag själv inte är helt säker på vad jag vill inhandla tipsa er om lite härliga sommarklänningar från Nelly. Det bästa med denna sida är att dom nästan alltid får ut varorna på 2-4 dagar vilket innebär att man skulle kunna hinna få sin blåsa redan till midsommar om man är snabb och beställer i dag.




/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0