Me like the sun

Härligt det är att man äntligen fått nästan en helt ledig dag med sol. Jag jobbade ju vissligen i morse men endast till 10.00 så är ju nästan det samma som ledigt. Har en likadan tur i morgon och sedan väntar över en vecka med semester och än så länge ser vädret rätt lovande ut dom flesta dagarna.

Dagen har med andra ord spenderats ute bortsett från några vänder in och ut till tvättmaskinen för att ha några rena kläder att klä sig i utöver jobbkläder under ledigheten.


Sol och en bra bok kan ju göra en dag till underbar.

Nu ska jag vara social med mina två töser här. Är nämligen ute i skogen och hälsar på min söta Frida tillsammans med Miss X.

Återkommer om det mer senare, eller mer troligt i morgon då jag garanterat kommer hem sent och ska upp och jobba i morgon så får nog bli sängen direkt.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0