Jegarns!

Jegarns, jag var och hämtade ut klänningen som jag akutbeställde igår. Den hann frammen tyvärr så var den på tok för stor. Nelly menade, att de var små i storlekarna. Jag skulle vilja säga tvärtom. Jag beställde xs och den hängde som ett tält på mig. Så funderar du på att beställa en så ta 1-2 storlekar mindre än vad du brukar ha.
Detta innebär lite problemas i sista minuten. Stress, precis vad jag behövde nu. Får helt enkelt snickra ihop en annan midsommar-outfit imorgon bitti när jag kommer hem. Sedan så bär det av till Stockholm på obestämd tid! Har bara bokat enkel resa eftersom om 12 timmar så startar min semester! Wohooo!

Trevlig midsommar på er!

               
Inför sista jobbpasset så är väskan packad med tidning, tuggummi och min för tillfället största last: kinderchoklad!


                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Synd med klänningen, men jäklar vad skönt med semester!!! :D Så njut, det är du värd! Glad midsommar & Kram

2010-06-25 @ 09:45:30
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0