Detta blev det.

Så var dom där pengarna använda som jag nämnde för några veckor sedan. Dom fick gå till nödvändigheter. Och extra nödvändiga är dom nu när VM går i ett på tvn i vardagsrummet.

För att få det lite bättre än vad karln har det så fick det bli en stor apparat till sovrummet. Tyvärr kommer den ju inte kunna använda parabol kanalerna utan det blir att sätta upp vanliga antennen igen men det får duga tills vidare i alla fall.



Förutom denna Stora apparat fick det bli något lite mer tjejigt. Det bästa med att få bestämma är ju att man även bestämmer färg. Vad Mr O kommer tycka om att ha med sig följande sak på resor i framtiden struntar jag fullständigt i. För min dator är fortfarande bara min och utöver USA resan har jag inte lovat bort den en enda dag i framtiden utan vill han resa får han allt nöja sig med .....


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0