2/6

Jaha ja, ny dag nya tag! Sitter ganska så nyvaken efter mina 2 jobbnätter och funderar på om jag ska bege mig ut utanför min trygga lägenhet för att möta dagen. Jag menar det är ju förbaskat bekvämt att bara sitta och slappa i soffan som jag gör just nu. Med en bra tidning i knät, laptopen på soffbordet framför mig och ett 20-pack lion`s chokladbitar bredvid mig. Men som sagt har en del att stå i idag. Jag ska iväg och hämta mitt paket som många av er säkert redan har räknat ut är en ny väska. Och senare på em så ska jag träffa min älskade vän Jonas. :)

               
               

                                  Hörs senare! /sara
                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0