Skrik och panik!

Skrik och panik! Imorgon så bär det av till Skåne. Checkade av med Lisa inför resan och gissa vad!? Lisa föreslog att jag skulle packa ned bikinin. *Gulp* Nu för jag igen för att jag smaskat som en idiot på semestern...eller hela livet snarare!
Jaja,inte så mycket man kan göra något åt, så här i sista minuten. Så det är väl lika bra att fortsätta på samma spår som tidigare. Kakor, godis,glass, chips och skräpmat har byggt min kropp! Så efter att jag har packat färdigt så tänkte jag avsluta kvällen med att bläddra i nya ellos-katalogen och S-V-U-L-L-A gifflar som min snälla mamma har köpt till mig.

Trevlig kväll på er!

               
Skåningarna kommer antingen dö av chocken av min bländande solbränna eller av andra men som man kan tänkas få då man får syn på en människa som hela sitt liv frossat i onyttigheter utan att träna. ;)
               
               
               
Shrek gifflar med ny, okänd smak!

                                           /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Ja eller så blir dem avundsjuka över hur bra man kan se ut trots att man aldrig har tränat..!



Undrar om gifflar a la Shrek kan vara gott? :P

2010-07-05 @ 08:03:29
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Vad gullig du är Patricia! Men det är nog mest önsketänkande från min sida, haha ;)



Gifflarna smakade kardemumma! Helt ok!

2010-07-05 @ 14:08:42
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0