Sista semesterdagen

Tänk er den värsta sortens söndagsångesten, multiplicera det med 10 så har ni en ganska bra bild av min situation just nu. Min första semesterhalva på 12 dagar har gått alldeles för fort. Men oj vad skoj jag har haft! Hade ett alldeles förträffligt avslut på semestern idag i sällskap med Malin. Vi har lunchat, käkat glass på en fejkad sandstrand mitt i city och shoppat. Nu så skall jag avsluta kvällen med att svulla lite och titta på en film som jag nyss var iväg och hyrde: "500 days of summer" med bla Joseph Gordon-Levitt somjag alltid varit lite svag för...eller iaf sedan tredje klotet från solen-tiden och 10 orsaker att hata dig.

Här är lite bilder från sista semesterdagen:

               
               
               
               
               
               


                                                    /sara

 


Kommentarer
Postat av: M

gott det såg ut det översta :D

2010-07-06 @ 20:32:49
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: Patricia

Jaha, nu läste jag det där om semsterdagarna, du har alltså drygt hälften kvar - SKÖNT! Smart att dela upp det, så att när man tror att man har slut så finns det mer ;)

2010-07-09 @ 09:20:31
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0