reafynd!

Alltså vart är mina extra semesterdagar när jag behöver dem!? Eller i annat fall min stenrike make som skall supportra mig så pass mycket ekonomiskt att jag kan jobba ideellt!? Det är min första arbetsdag som står på tur efter semestern som ni säkert har förstått. Har idag sysselsatt mig med att ladda mentalt samt uträtta en del ärenden: en sväng ut till maxi, hageby centrum och pakethämtning.

              
              
I paketet så låg ett reafynd från nellys sommar rea. 59 pix+fri frakt! Har den sedan tidigare i svart men för 59 kr så kunde jag inte motstå att slå till på en till i grönt somär min absoluta favoritfärg!
              
Jobbar man natt så krävs det en hel del kaffesurplande...och kaffet i sin tur kräver en hel del fikabröd. ;)


                                          /sara

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Hoppas att det gick bra att jobba?



Förresten är semstern redan slut eller tog du bara ut lite grann, tycker hursomhelst att din semster gick väldigt fort stackare! :S

2010-07-09 @ 09:14:56
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0