Loreal solar expertise

Har just öppnat en ny kategori i bloggen: "produkter som rekommenderas" Där kommer ni hitta tips om/på produkter som jag och Malin själva använder och tycker att de är så bra att de förtjänas att tipsas om. Det kan vara allt från ätbara saker till beauty stuff. Enjoy! :)

Först ut är solskydds serien från Loreal-solar expertise. Jag har bara använt dessa två produkter ett par dagar men är hittills mycket nöjd med dem. Den ena är en sololja som skyddar som en en vanlig solkräm. Den ger ett snyggt blänk, är lätt att applicera och känns inte lika fet som vanlig solkräm.
Produkt nr 2 i samma serie är en sk after sun-produkt. Även den i oljeform eller torrolja om man ska vara riktigt noga. 2 st produkter värda att testa!

               


                                               /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Det lät ju bra, men vad är det för solskyddsfaktor.. Tänkte om det kanske lämpade sig bra att ha med utomlands?

2010-07-13 @ 09:46:37
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Utomlands är tveksamt om den räcker, iaf för solkänsliga som jag. Spf 20 var gränsfall i lördags då solen gassade som tusan. Lyckades bli röd på både axlar o rygg i lördags då jag vistades ut större delen av dagen! :/

2010-07-13 @ 17:11:34
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0