Jakten på Bambi

Bortsätt från mitt lotion och ansiktscream-beroende så är jag extremt noga med valet av mascaror. Jag vill ha tjocka, långa, kolsvarta välkammade ögonfransar. Och även om jag hittat ett par som jag verkligen gillar så är det ändå en ständigt pågående jakt efter de ultimata Bambi-ögonfransarna. Gjorde nu i veckan en beställning på den hypade japanska fiberwig mascaran. Längtar efter att den skall dimpa ner i brevlådan så att jag kan testa den!
Här nedan ser ni några av mina favoriter i mascara-djungeln. Och ja, jag använder allihopa beroende på vilket humör jag är på då jag sminkar mig. ;)

               

Från vänster:

* maybelline lash stilletto
ger intensiv blank svärta. Dock lite svårarbetad borste.

* maybelline colossal ger massor av svärta och volym dock inte så mycket längd till fransarna.

* maybelline pulse perfection är min nuvarande favorit. Älskar hur den vibrerande borsten böjer fransarna.

* kanebo 38 c sensai är helt fantastisk. Står emot svett och tårar men tvättas ändå lätt bort med varmt vatten. Minus för det saftiga priset.


                                    /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Om du önskar längd på fransarna på är L'OREALS lash architect fantastisk!

2010-07-30 @ 09:16:18
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0