I`m bored

Ledig och uttråkad! Hur fasiken går det ihop sig!? Detta var ju helt otänkbart förra veckan då jag hade semester. Då gick allt i ett. Full rulle hela tiden, hade knappt tid att sova ens! Och nu så sitter jag och slötittar på gamla reprisavsnitt av Beverly hills 90210 på 4:an. Funderar på att ta en sväng ut till mina föräldrar som kommit tillbaka från Stockholm. Hela min kompiskrets som fortfarande bort kvar i Norrköping verkar antingen vara bortresta eller jobbandes ikväll. Typiskt!
Imorgon däremot så råder det ingen brist på aktiviteter. Daniel har bla föreslagit: minigolf, biljard, bowling, sola, fika på stan mm.

               


                                        /sara


Kommentarer
Postat av: Malin

Beverly Hills, nostalgi :) Nice haircut!

2010-07-09 @ 16:22:53
URL: http://malinbs.wordpress.com/
Postat av: Parre

Superhärlig bild!↲↲Hoppas att du kom på något bra att lägga din tid på och att du har haft en bra helg :) kram

2010-07-10 @ 23:20:48
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0