H&M-höstnyheter till frulle

God morgon på er allihopa! Kan ju nästan säga att jag är uppe med tuppen för så här tidigt brukar jag sällan vara uppe. Lite väl tidigt med tanke på att jag ska jobba 2 nätter nu. Så det får allt bli en tupplur på eftermiddagen, tror jag.
Väcktes av att posten var tidig. Det kom 2 mycket efterlängtade saker i brevlådan. Det ena var H&M`s katalog med höstnyheterna och det andra för ni hålla er till tåls med. Det visar jag upp senare! ;)
Nu så ska jag käka frulle och spana in det nya höstmodet för det blir ju (tyvärr) faktiskt höst vartefter...sent i år, hoppas jag! ;)

               


                                                /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Fick också den där idag, plus en tax-free katalog inför resan.. Här ska shoppas! :)

2010-07-21 @ 22:36:07
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0