gårdagens: uppdrag proppmätt!

Herregud, vad är det som händer!? Så fort jag blir bortbjuden eller äter ute så äter jag mig halvt fördärvad dvs slutar inte äta förrän gränsen "proppmätt" är passerad med råge! Kan ju troatt jag äter för 2 och gårdagen hemma hos mina föräldrar var inget undantag. Åt 2 potioner grillat: första vändan bestod av grillad fläskfilè och potatisgratäng och andra vändan gick jag lös på barnen`s grillspett klyftpotatis och bearnaisesås. Liksom bara för att testa om den var okej. Vilket den givetvis var. Senare på kvällen så vankades det bullar, kakor och tårta. Även 2 vändor där! Efter sista vändan så smög sig det dåliga samvetet på, så det blev lite snack om träning med Anna. Kändes ju som ett litet steg på vägen, att iaf ta ordet "träning" i munnen. Att sedan utföra det fysisk är en helt annan femma! ;)

                
               
               
               



                                                     /sara

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Säg till när du känner för något träningspass ;-)

2010-07-16 @ 13:33:39
Postat av: sara

Ja, kommer jag igång med träningen så är jag i STORT behov av en träningskompis. Någon som ser till att jag verkligen kommer iväg o gör det jag ska. ;)

2010-07-16 @ 16:46:40
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0