gårdagens

God morgon på er! Vet ni vad? Nu så ska jag "bara" jobba helgen sen vankas det semester för min del igen! Wohoo! Bara att bita ihop och arbeta de där 30 timmarna sen så blir det till att lata sig för hela slanten. :)

Så idag så blir det lite hemmafix som att göra matlådor tex. Just nu så är jag helt torsk på pastasallad. Malin bjussade nämligen på det under tjejmiddagen igår och jag blev helt frälst som sagt. Köpte ingredienser påvägen hem igår. Och ställde mig och lagade och käkade pastasallad runt 23-snåret inatt, haha :) Så vi kan väl säga att jag kommer äta det iaf både ikväll och imorgon. Mums!

Här har ni gårdagens:

               
                 tischa och tights: h&m, cardigan: twilfit, väska: miu miu


Igår så åkte min halvförstörda cofferbag fram igen. Blir så himla ledsen när jag ser skadorna på den. Så funderar på att köpa en ny vartefter. Kommer nog satsa på en svart eller grå då.


                                                /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken underbar väska :D

2010-07-30 @ 13:13:50
URL: http://malinbs.wordpress.com/
Postat av: Patricia

Förstår att du är missnöjd, expeditens fel.. men en tröst är väl att jag tycker den ser riktigt snygg ut på bilden iaf.. Och supersnygg modell är det ju!

2010-08-01 @ 12:51:32
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0