Finfin tradition

De senaste veckorna så har jag och Malin börjat med veckoträffar. Vi (Malin) lagar mat, käkar godis, skvallrar och hyr film, mitt i veckan. Skitmysigt. Man får liksom lirka in lite tjejsnack mitt i veckorna då vi knappt ses något alls på jobbet längre.
Nu så ska jag straxt iväg och köpa lite godis och hyra film inför eftermiddagen/kvällens tjejträff.

                
               På förra veckans tjejmiddag så käkade vi tacos och kollade på "farsan"


BTW: Malin extraknäcker som trädgårdsmästare medan hennes karl mr O är bortrest. Gissa plantan om ni kan!? ;)

                
               

                                              /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Eh solros!? Nej jag är så dålig på att känna igen plantor.. :P

2010-07-30 @ 09:08:54
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0