En bra dag som blev en underbar kväll

Gårdagen började med att jag såg på FB att mamma och små syskonen skulle åka ut och hälsa på familjens gamla hund. Eller från början var det Jessicas hund men i slutet fick han flytta runt hos oss alla innan vi hittade ett nytt hem åt söta Buddy.

Var jätte kul att få träffa honom och se att han mår bra, han hade väl lagt på sig en hel del kilon men annars var han sig helt lik.
Dom som äger honom nu är ett helt underbart par som man inte kan tycka illa om.
Vi fick även veta att Buddy kommer hem på ett par dagars visit till mamma i september, Kapten kommer bli helt tills sig för detta är som hans älskade storebror och saknaden efter honom när han flyttade var sjukt stor från min lilla bebis.

Efter besöket hos hunden blev det en tur med mamma och lillebror till LEONS i dag igen. Jag kommer bli fet av all skräpmat denna semester vecka men då får det vara så. För hur ofta har man semester liksom.

På kvällen bar det ju av tillbaka till stan för en dejt med Sara, den startade på Mc Donalds lite mer än två timmar innan filmen Eclipse startade.
Har fått höra av många att två timmar är för mycket men för oss var det garanterat för lite för vi fick stressa med godis och efterrätts inköp efter.

Hade i alla fall en helt underbar kväll med min sötnos, det var länge sedan jag log och skrattade så mycket senast.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0