Eclipse!

Bättre sent än aldrig säger man ju så här kommer en bedömning.




Var ska man börja. Tror nog jag tycker denna film var snyggast gjord av dom tre som hittills kommit.
Jag tycker filmen fängslade och spännande. Denna film har precis som de andra fångat kärleken och man kan inte annat än ryckas med och känna pirret i kroppen själv.

Filmen är mer än klart värd att se, och jag känner redan att jag längtar tills den kommer ut på DVD eller kanske tills nästa gång jag ser den på bio.

Jasper som tidigare haft en mindre roll i filmerna kliver verkligen fram i denna och han gör det ordentligt, det är nog inte många tjejer som kan sluta drömma våta drömmar om honom efter att ha sett denna lite över 2 timmar långa film.

Betyg:
4,5 av 5


/Malin
Bilden är lånad här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0