Dagens

Tänkte att jag skulle slänga upp en "dagens" innan jag byter om till "kvällens". Ska även slänga på lite färg på fransarna och kladda på lite av mitt klistrigaste läppglans, tänkte jag. ;)
Ikväll så blir det mat och film. Ganska passande då sommarvärmen verkar tagit semester idag/ikväll!

Önskar er alla den finaste fortsättningen på den här fredagen!

               
             cardigan: divided, tunika: wear it, tights: gina tricot, pilotbrillor: h&m
             (Solglasögonen har varit med hela dagen utifall solen skulle titta fram. ;) )


                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Sabina

snygg cardigan =)

2010-07-23 @ 18:37:20
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Patricia

Lika välklädd som alltid!

2010-07-24 @ 17:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0