Dagens

Nu är jag redo att möta dagen. Men det är ju nästan så man knappt hinner ut från duschen innan svetten lackar igen. Ska uträtta några ärenden innan jag sticker ut till päronen och grillar.
Här har ni dagens outfit. Funderar dock på att dra på mig ett par tights under eftersom klänningen verkligen är i kortaste laget. En riktig musikant! ;) (mus-i-kant)

Ha det gött i värmen! :)

               
                 klänning: sisters point, cardigan: åhlens


                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha, vad längesedan jag hörde det.. kopplade inte först innan du verkligen förtydligade! Men jag tyckte inte att klänningen såg så kort ut i alla fall.. men det är ju ens egen känsla och vad man är bekväm i som får avgöra :P Somrigt fin var du!

2010-07-16 @ 08:07:48
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0