Trött tröttare tröttast!

Vaknade i morse av att en viss karl skakade mig.
"Hör du inte väckarklockan eller?, du ska väl upp?" Insåg då att ljudet på mobilen var på minimalt. Jaja kom i alla fall i väg och i tid till jobbet. Det är vad som räknas.
Var och är fortfarande riktigt trött så blir att sova middag snart skulle jag tro. En liten powernap annars orkar jag nog inte fixa till något käk till kvällen.

Gårdagen blev seg och mysig framför tvn med en skapligt tidig sänggång.
Var ju inget speciellt på tv som var nödvändigt att se så la mig på spikmattan och råkade somna i stället.
Ja för er som blir fundersamma, det går lätt att somna på spikmattor.


Bild lånad här!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0