relativt nytt

Tänkte redovisa lite saker som jag shoppade förra veckan. Kände att det var dags eftersom jag nu i dagarna kommer att shoppa lite annat som jag ska ha till veckoslutet. Mer om vad som händer då återkommer jag med. ;)


               
Jag blev väldigt imponerad av att Fia som var med mig och shoppade, kom ihåg att jag sedan tidigare redan har en leopardkofta som den ovan. Vart den gamla har tagit vägen har jag dock inte den blekaste aning om. Så därför slog jag till på en ny.
               
Åhh, vad jag längtar efter att få använda mina nya skoletter med pyttelilla kilklacken. Eller i ärlighetens namn så längtar jag efter att kunna använda vad som helst med klack just nu. Uggs i all ära men jag är fasligt trött på att var lika lång som en smurf. (3 äpplen hög)


                                        /sara

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Älskar leopard =)

2010-01-26 @ 18:29:11
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0