I dag blir det klappar!

Sista dagen på semestern. Känns tugnt måste jag säga, vill verkligen inte börja jobba i morgon speciellt inte med tanke på att jag ska börjar redan 6.45 och mitt dygn inte alls velat gå tillbaka till vanligt sedan hemkomst.
Jag kommer inte i säng förrän 3.00-4.00 och hör inte väckarklockan alls utan sover som en stock till 11.00.

Så Sara sötis om jag inte dyker upp i morgon vid 7 får du börja telefontrakasera mig ;)

Nu ska jag städa i ordning lite här för snart kommer Joakim och mamma på mat och lite julklappsutdelning.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Vi tackar för den kanon goda maten och de fina julklapparna.

Mamma och co

2010-01-03 @ 17:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0