första gången...

Okej, detta känns ju lite udda måste jag erkänna. För första gången så kommer Philip sova i min lägenhet utan att jag är hemma. Detta är ett stort, jäkla steg för mig. Jag brukar alltid se min lya som något väldigt privat och har haft förbaskat svårt för hela sambo-grejen (Nej, han är inte påväg att flytta in permanent) däremot så har jag inga som helst problem med att vara kombo med någon. Jag har bla bott i kollektiv tidigare. Konstigt det där...

Hemmet är för mig så privat att jag inte ens velat lämna tidigare pojkvänner ensamma med mina päron hemma. Fast det är nog mest paranoia. Jag är rädd att mina päron skall börja berätta pinsamheter från förr som man helst vill hålla för sig själv, haha. ;)

Men det här ska nog gå bra och förhoppningsvis så står min lägenhet kvar imorgonbitti när jag kommer hem igen. Jag får väl ta och börja lita lite på folk. Rättvist ska väl vara rättvist. Killen har ju låtit mig husera fritt i sin lägenhet då han har varit på jobbet...


                                           /sara

 


Kommentarer
Postat av: Parre

Det är svårt det där som du säger, fastän att man kanske inte vill annat än att kunna lita och vara lite som att "allt mitt är ditt" osv. Får hoppas att lägenheten finns kvar imorgon så han inte har rivit stället ;)

2010-01-12 @ 23:38:27
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0