Filmtips för kvällen.

I kväll går det en hel del bra filmer av olika slag om man har lite mer kanaler än bara 1-6.

I försäg säg går den första filmen jag tänker tipsa om på TV 6.

Denna film är väl i mina ögon lite mer av en killfilm men ändå rätt okej om man gillar action och övernaturligheter i form av bland annat kraftfulla vampyrer.
Filmen jag pratar om är


Filmen börjar 21.00

Nästa film kan ni som har Tv1000 kanalerna bänka er framför. Det är faktiskt en svensk film som visar mycket av det samhälle som förr inte var så accepterat som i dag.
Många människor under samma tak och sjukt mycket skratt beskriver väl denna Lukas Moodysson film bra.
Filmen är så klart!

Även denna film börjar 21.00

Finns förutom dessa ovanligt mycket bra filmer på tv i kväll, men någon av dessa blir det i alla fall som jag mofsar i mig chips till.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0