back together

Sover man bort en hel dag för att man känner sig krasslig så borde man kunna(få) sova lite till för att bli bättre eller helst helt frisk. Men icke då. Nu sitter jag klarvaken, fortfarande dassig och försöker få tiden att gå med hjälp av film och läsa skvallen på nätet. Lyckades även smocka i mig en rejäl potion av resterna från tjejmiddagen. Så nu kommer jag antagligen vara vaken åtminstone 3 timmar till medan maten smälts. Great!

Har på flera ställen läst att Sienna Miller och Jude Law tydligen är tillsammans igen(?!) Ett av världens absolut snyggaste par då det begav sig...ja, innan Jude började fingra på barnflickan och tappa håret vill säga. Själv så tror jag sällan eller aldrig på repriser när det kommer till kraschade förhållanden där en av huvudingredienserna är otrohet.

Back in the days:

                            
                                  
                           
                             bilder: google



                                                  /sara
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0