Tokyo drift

Nu så ska jag hoppa in i badrummet för en riktigt varm härlig dusch och när jag kommer ut så väntar tv`n på mig. Såg förresten att fast and the furious: tokyo drift går på 6:an direkt efter det nya vampyrdramat. Så skiter sig den nya serien helt så får jag väl nöja mig med att titta på lite snygga bilar ist. För er som inte har sett fast and the furious:tokyo drift så kan jag ju säaga att den är helt okej. Den bästa i serien om ni frågar mig...visserligen så har jag inte sett den allra senaste än då men om man jämför de övriga 3 filmerna. ;)


               
                 Film och godis= vardagslyx



                                             /Sara

Kommentarer
Postat av: Jessica

Detta gillar jag. Bilar e liksom min grej ;)

2010-02-11 @ 21:49:09
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/
Postat av: Majsan

Den allra senaste var en riktig besvikelse. Ettan och trean är bäst... kommer visst en till om nått år också, även den med Vin Diesel.

2010-02-12 @ 09:48:40
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0