Soffläge!

Trött, tröttare eller förresten tröttast.
Men hade en sjukt rolig kväll i går som slutade med att vi gjorde en brasa på en mindre lämplig plats. Men alla lever och vi kom hem hela även om det var i stortsett omöjligt att få en taxi då nästan alla bolag hade slagit igen på grund av vädret och lilla syster som skulle hämta oss satt fast med bilen.
Nu är det nog med snö alltså! Jag ska gå ut och skotta fram brevlådan men om jag gör det än en gång vill jag veta att det är sista gången på bra länge.
Men först ska jag se klart reprisen av jaktstarten i OS även om jag vet att Hellner tog guld och någon annan snubbe brons.

Hade tänkt att ni skulle få se det mörka håret i dag med. men ser inte klok ut i ansiktet och orkar inte sminka mig så vi får se hur det blir med det.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0