Nu börjar det röra på sig...

Nu jäklar börjar det röra på sig ordentligt i Nellys webshop. Vårnyheterna börjar rassla in en efter en, good stuff dessutom. (Haha, nu låter det som jag pratar om något helt annat som är mindre olagligt att bruka... ;) ) Jag har valt ut några av mina favoriter här nedan. Check them out!

                   
Ursnygga paljettoppar men hur fasiken tänkte designer då han valde Pamela Anderson och en ålandes Madonna som tryck!? Designern kunde väl iaf ha tagit en bild då Madonna fortfarande gjorde bra musik ist för att tokträna och jaga killar i 20 års åldern. (från typ mitten av 80-talet) Och Pamela...känns ju sååå aktuell idag, eller?

                  
                    Både tightsen och klänningen känns väääldigt mycket "Sara" ;)

                  

Egentligen så är jag ingen tända-ljus-människa utan snarare en blåsa-ut-ljusen-människa. Men va fasen, någon gång i framtiden kanske, vem vet? ;)
Parfymer däremot älskar jag. Och jag vet sedan tidigare att make up store gör fantastiska parfymer.


                                    /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0