Inväntar ett mirakel!?

Idag så ska jag Malin och miss X köra på en riktig svullardag. Så om ett par timmar kommer Malin hit så vi kan sticka iväg och handla godis, ingredienser till bakning och hyra film. :)

Det står ständigt så mycket onyttigt på mitt schema: tränar aldrig, går på ständig sockerdiet, jobbar heltid natt samt att jag närmar mig 30 (*gulp*) eller nåja, jag är närmare 30 än 25. (på håret)
...Så nu ska jag börja latemans vägen till ett nyttigare liv. Jag slog till på(blev pålurad) lite naturprodukter som ska göra att jag åldras med mera värdighet(!?) ...eller det var iaf vad telefonförsäljaren sade. Så nu startar jag med mitt nya hälsosamma liv. Återkommer med åsikter. ;)


                


                                                   /sara


             

Kommentarer
Postat av: Parre

Vad spännande, hoppas att det fungerar bra då, men förresten du har väl ingen bil va? I så fall går man ju betydligt mer än alla andra som har bil, så då kan du tjäna in några plus där på lite hederlig vardagsmotion ;)

2010-02-06 @ 17:45:09
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0