Frossa

Frossa i dubbel bemärkelse. Hela lördagen har i stort sett gått åt till att frossa godsaker. Malin och jag har under eftermiddagen sysselsatt oss med att baka semlor. Jaa, jag vet de ser lite halvläskiga ut på bilden nedan men de var faktiskt fantastiskt goda. Nu däremot så klingar inte ordet frossa riktigt lika bra. Jag kan nämligen inte somna utan har drabbats av frossa. Jag skakar tänder likt en skallerorm. :( Men ska göra ett nytt försök att somna om, ska nämligen upp lite skapligt imorgon...är ju tanken iaf.


                
                 startade med lunch från spicy hot
               
                 godis till efterrätt
               
               
                 semlabakning...vi gjorde dubbel sats. ;)
               
                 i mini format...
               
                 så att man skulle orka äta många.
               


                                           /sara

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Märthy

Jag vill också ha sådana.

2010-02-07 @ 12:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0