10 things I hate...

Om en stund så börjar tokcharmiga tonårsfilmen "10 orsaker att hata dig" med bla Heath Ledger. Åhhh, vad jag gillade denna film när jag var yngre. Jag har säkert sett den 15 gånger, minst! Funderar på att pallra mig ut och köpa lite smågodis till filmen och jobbet...fast frågan är om det är värt det. Den är riktigt bajsväder ute. Kommer något snöblandat slask från himlen. Stanna inne med micropop eller bege mig ut i ruskvädret och bunkra upp med smågodis till filmen samt jobbet...hmmm?

Nedan så kan du titta på ett klipp av min favoritscen taget från ovannämda film.


             


                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja den där scenen är faktiskt helt obeskrivligt bra, och så är det ju han..!

2010-03-05 @ 08:44:42
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0