Wellingtons

Har varit på jakt efter ett par klädsamma gummistövlar i något år nu. Så jag slog till och skickade efter ett par förra veckan. Har dock inte bestämt mig om de skall behållas eller inte. Är inte helt nöjd med skafthöjden. Jag har ju så nedrans korta vader! :/ Får helt enkelt fundera tills imorgon. Hur som helst så luktar det som en hel kondomfabrik i min lägenhet nu, sedan jag testgått dem i vardagsrummet. ;)

Överst på "min-gummistövel-vill-ha-lista" stod givetvis dessa snyggingar från Burberry. Men att slänga ut flera tusen på ett par gummistövlar känns lite onödigt och slösaktigt, tom för min del! :/

               
                 keepers?


                                            /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0