Vardagen är tillbaka.

Nu så är vardagen verkligen tillbaka. Känns förbaskat tungt att jag ska behöva vänta ett helt år innan jag har sommarsemester igen. :( Har en arbetsvecka på över 50 h framför mig! Wohooo...eller inte!

Såg helgen som var lite grann som den sista ordentliga sommarhelgen. Och vilken helg det var sen då! I fredags så var jag ju med grabbarna ut, på lördagen så blev jag bjuden på middag på bacchus av mitt favoritpar Fia och Tommy. I sällskap med vissa par så känner man sig verkligen som tredje hjulet, vilket suger banan. Men med Fia och Tompa är det verkligen raka motsatsen. Efter middagen så lät Tommy oss ha lite tjej-stund. Så det blev en sväng på marknaden och skandia teatern innan vi mötte upp Tommy med knoddarna för karusellåkning och finalen i fyrverkeri-SM.

              
                Blev bjuden på mumsig entrecote och potatis/lökpaj.
              
               En sväng på marknaden där vi köpte munkar och provade peruker! ;)
              
              3/4 av raraste familjen. Minsta knodden sov i vagnen och vaknade inte
              ens av fyrverkerierna! :)


                                              /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Härligt att det finns par som har fattat det där, såg faktiskt ut som en riktigt fin & mysig familj!



Och vilken härlig köttbit! Mums..

2010-08-24 @ 21:26:29
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0