shit, fuck, crap, darn...

Avslutade gårdagen med att prata engelska och började även denna dag på samma vis. "I`ll make coffee in the perkulator. Do you want some?" Assnyggt med min icke-befintliga brittiska/amerikanska accent, haha. ;) Gillar dock att svära på enelska, så jag skjuter in så ett fuck, shit, crap eller darn lite här och där i mina meningar! ;)

Efter lunch idag så står outlet-shopping på schemat! :)

                
                  coffee from the fucking perkulator, haha ;)
                
                
   Köpte med en ask med macarons igår. Så de ska jag festa på ihop med kaffet!



                                        /sara


Kommentarer
Postat av: Sabina

har inte smakat de här macarons än

2010-08-14 @ 11:01:29
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Daniel

Blir det en svärhelg? Hoppas det inte blir för mycket av den varan bara, men it's up to you :-P



Ingen aning om hur "macarons" smakar, men de fick mig direkt att tänka på låten "Chacarron Macarron" ( http://www.youtube.com/watch?v=l12Csc_lW0Q )

2010-08-14 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0