recension: fiberwig mascara

Första intrycket var att den var lite läskig att använda då man såg tydliga "fibertrådar" i mascaran. Tänkte att detta var allt annat än bra för oss linsbärare. Men så fort mascaran hamnade på fransarna så var "fibertrådarna" som bortblåsta. Borsten är stor men lättanvänd. Färgen torkar snabbt om man skulle vilja lägga på ett extra lager. (Jag brukar pensla på 2 ev 3 lager) Dock så hände en liten rolig grej vid första användningen. Jag målade fel och skulle dra bort det lösa "spindelbenet" Lättare sagt än gjort. Fibrerna gjorde att det blev en slags gummisnodd effekt. Fransen/spindelbenet satt där det satt, ända tills det skulle tvättas bort på kvällen, haha. ;)
Ett minus dock för det saftiga priset. Känns aldrig kul att lägga över 200 spänn på en mascara!

Betyg:   av 5 möjliga

                 
               


                                             /sara

 


Kommentarer
Postat av: Sabina

har inte testat den än =)

2010-08-03 @ 19:18:18
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Patricia

Hittade den i min taxfree katalog igår när jag satt o kikade, kanske får bli en sån vore ju kul att testa.. Kostade bara 165 kr där också :)

2010-08-05 @ 10:11:07
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Patricia: Slå till vettja! Den är underbar! Nästan lika underbar som taxfree i sig! ;)

2010-08-05 @ 11:20:37
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0