Kirrat och klart!

Nu har nedräkningen till blogawards börjat. Och för en gångs skull så har jag varit ute i god tid med klänning så den har varit kirrat och klart...trodde jag ja! Jag har varit så himla nöjd med mitt val av klänning ända tills jag hittade en ny idag! Fan också! Så nu blev det beslutsångest delux! Det blir nog en bäställning på klänningen så kan jag jämföra och välja i lugn och ro. Gillar jag inte den nya så kan jag ju alltid skicka tillbaka den. Det fina med ångerrätten! ;)

                              
                              Klänningen som var tilltänkt från början,
                              får ev ge vika för en ny!?


                                                     /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Ett riktigt i-lands problem med andra ord :P



Du skulle ha visat upp båda klänningarna!

2010-08-30 @ 21:29:22
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0