Gårdagens

Galet trött men ändå uppe med tuppen, precis som planerat! Kändes som om jag precis hade somnat när klockan ringde, vilket iofs inte var helt osant! ;)
Ni kommer aldrig kunna gissa vad jag ska göra idag! Anledningen till att jag skippar att sova fram till brunch-tid. Allt blev helt spikat vid lunchtid igår.
När jag berättade om mina söndags-planer för middagssällskapet igår, så höll de på att sätta köttbiten i halsen samt trilla av stolen på en och samma gång, haha! Återkommer senare med detaljer...om jag överlever vill säga! ;)

Gårdagens

                
                kavaj:
divided, linne: h&m, jeans: levis


                                            /sara-Hjälp, vad har jag givit mig in på!? :O


Kommentarer
Postat av: Patricia

Börjat träna, kanske hoppa bungy-jump, tatuerat dig..? :P

2010-08-22 @ 22:31:50
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0