En kvinnlig dr Phil

Tillbaka i Norpan igen. Och förvirringen är total! Det har varit så jäkla skönt att få fly ifrån allt ett par dagar men nu så är jag tillbaka på ruta ett igen. Tillvaron känns så jävla rörig att man skulle kunna göra ett helt manus till en hel drama-serie. Huvudingrediensen skulle givetvis vara kärlek. Med risk för att låta som en repig skiva som står på repeat: Men varför ska allt vara så jäkla krångligt när det kommer till känslor och kärlek!? Jag är för fan snart 30 och vet knappt ut eller in när det kommer till dessa saker! Däremot så får jag ofta höra att jag är fenomenal på att ge goda råd om dessa ämnen. Senast idag, faktiskt! Dessvärre så är jag usel på att följa de där fenomenala, egna råden. :/

                        
                          Undrar omdr Phil alltid följer sina egna goda råd!?


                                                 /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0