Dagens

Idag har jag en sådan där "fuldag". Ni vet, då allt är fel håret, hyn, käderna sitter illa...Så det fick helt enkelt bli lite shopping ute vid maxi på fm. Inhandlade bla en ny kavaj och två baslinnen. Har även hunnit med och tvätta samt varit iväg till guldsmeden nu precis. Visar upp mitt köp därifrån vartefter... ;)

Nu så ska jag äta något och slappa lite i soffan innan jag skall träffa Fia på kvällen! :)

               
                 (ny) kavaj: h&m, (nytt) linne: h&m, jeans: levis, väska: mulberry


                                                 /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Spännande :)



Åh, en ny snygg svart kavaj skulle jag också behöva!

2010-08-31 @ 14:42:05
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0