Dagens

Mitt humör är verkligen svajigt nu. Jag gråter och tjurar om vart annat. Så det gäller att stryka mig medhårs. Höll tex på att sparka till en nyfiken, ouppfostrad snorunge i ansiktet på stan. Jag menar, även om man som förälder känner sig bekväm med att ha med sig sitt barn på stan när man provar kläder så får de fan hålla lite uppsikt över sina sk ögonstenar. Höll på och provade kläder i en butik och helt plötsligt kommer det in-ålande en liten unge i 4 års-åldern mellan golvet och dörren i min provhytt. Ja, vad fan, säger man? Inte nog med det snorungen ålar sig vidare till nästa provhytt...Typ 2 minuter senare knackade ungens mamma på min provhytt och frågade om jag hade sett hennes lille Felix, klädd i jeansjacka och keps!?
Jaja, inte nog med detta blev utan tårta så jag ska sticka ut till affären och köpa ngt att hetsäta ist. Tjing så länge!

Dagens:

                
                 tröja: h&m, byxor: gina tricot, skärp: sisters, väska: burberry


                                              /sara
              

Kommentarer
Postat av: zaida

snygg väska !

2010-08-09 @ 16:02:38
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Daniel

Snygg kvinna!

2010-08-09 @ 18:08:54
Postat av: sara

Daniel: Nu rodnar jag! ;)

2010-08-09 @ 18:45:49
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Märthy

Du skulle ha skrikit rakt ut så kanske morsan hade dykt upp.

2010-08-09 @ 18:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0