bilder från gårdagskvällen

Att följa med Jonas och co ut på en grabbkväll, kan nog ha varit ett av de bästa besluten som jag har tagit den senaste tiden. Jonas var lite orolig att att jag skulle tycka att det blev lite väl grabbig jargong. Ni vet, tekniksnack och sånt...Ingen risk! Jag hade verkligen snorskoj igår! Killar är så himla mycket mer okomlicerade än tjejer i sitt sätt att umgås. Inget fifflade med pengar. Utan här bjuder man gänget på en "drickrunda" sedan så tar någon annan nästa runda osv. Vart min betalrunda tog vägen igår vet jag dock inte. Grabbarna stod för det mesta, haha ;)

               
                 Först lite häng i ett öltält innan vi gick vidare för att kolla på
                 fyrverkerierna.
               
               
                Därefter vidare till bishops och grand hotell...


                                                     /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Vissa har det bra ser jag, ett gäng snygga killar dessutom är ju inte helt fel.. ;)

2010-08-22 @ 19:44:08
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0