Tidigt natti-natti

Ikväll så blir det barnsligt tidigt natti-natti för min del. Jag ska nämligen upp ruggigt tidigt imorgon bitti. Det vankas kurs för nattjobbare, obligatorisk sådan dessutom. På programmet så står det att en man från manpower hälsopartner AB skall komma dit. Anar att de bla ska reda ut begreppen sömn och den eviga frågan om det är okej att käka på nätterna. Vore ju trist om de nekade oss det enda roliga tidsfördrivet vi har, nämligen att äta. Jag äter nämligen middag kl 24, mellanmål runt kl 2-3 och frukost runt 5-snåret. Säger de att det är fel att göra så, då skyller jag ifrån mig och säger: "Jag gör det inte själv men jag har höööört att andra gör så." Hahaha ;)


Nu så blir det lite te samt dejting in the dark och desperate housewives. Sen snarklådan!

               


                                       /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0